maandag 8 april 2013

Mijn bucketlist!

Ja ja hier komt ie, hij is lang....

Naar New York om te shoppen
Naar Londen met Anne om te shoppen
Naar Moskou om te kijken of ik mij nog dingen kan herinneren van wanneer ik er was
Een vliegvakantie met de kinderen, die hebben nog nooit gevlogen 22-08-2013 gerealiseerd dankzij de topaanbieding 2e persoon voor 1 euro van Neckermann
Een vrijstaand huis met veel kamers en met lap grond, waar de kinderen heerlijk kunnen spelen
Tom Hanks, Angelina Jolie, Oprah en Cher ontmoeten
Naar een bounty-eiland romantisch met mijn mannetje 06-08-2015 naar Kaapverdië geweest, zelf gerealiseerd dankzij aanbieding van Arke
Naar Disneyworld
Bij de Oscaruitreiking aanwezig zijn voor 1 keertje
Gewoon een kledingwinkel in kunnen stappen en uitzoeken wat je leuk vindt, niet kijken naar de uitverkoop
Naar Disneyland rond Kerst
De lotto winnen, maar ja dan heb ik bijna in 1 keer de bucketlist opgelost ;-)
Een whodunnit diner meedoen
Een rondreis door Amerika maken
Naar Australie
Naar de landen uit de Fata Morgana, de landen uit de sprookjes van duizend-en-een-nacht
Naar Venetie
Op vakantie naar Italie 09-08-2014 zelf gerealiseerd met een huis van Micazu
Alle landen bezoeken die meedoen aan de Olympische Spelen, landen die ik al bezocht heb zijn: Belgie, Cuba, Denemarken, Dominicaanse republiek, Duitsland, Engeland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije,  Italie, Kaapverdië, Nederland, Oostenrijk,  Roemenië, Rusland, Schotland, Spanje, Zwitserland
Alle hoofdsteden bezoeken. Bezocht heb ik:
Amsterdam, Boedapest, Boekarest, Brussel, Edinburgh, Londen, Madrid, Moskou, Parijs
Een computer voor mijzelf, zodat ik niet meer hoef te delen of hoef te wachten tot er weer eens iets is geinstalleerd of zoiets, in 2015 zelf gerealiseerd met een tweedehands van Used Products
Mijn rijbewijs halen
Op een hotelkamer logeren waar een open haard in zit, dat lijkt me uber romantisch!
Een nieuwe loungeset voor in de tuin, deze is verrot en breekt als je er naar kijkt 02-05-2014 gerealiseerd door Allibert Outdoor Nederland!!
Een nieuw bankstel, de huidige is al oud, kussens zijn op en de pleegpup vond de poten erg lekker ;-) 24-07-2013 gekocht bij Ikea!!
Een ballonvaart maken
Een nieuwe fiets, die heerlijk fietst en fietstassen heeft! 27-06-2013 gerealiseerd door mijn moeder!!
Financiele middelen zodat mijn man voor zichzelf kan beginnen met wat hij het liefste doet, fotograferen!
Een nieuw bed voor Marc, want die is door zijn bed gezakt en een slaapbankje zodat er af en toe een vriend kan blijven slapen. 27-06-2013 we hebben van zijn hoogslaper een laagslaper gemaakt, slaapt ie eindelijk niet meer op de grond!
Zo'n hoogslaperbed voor Anne met onderin een bankje met allemaal kussens, waar ze lekker kan chillen met haar vriendinnen en waar je misschien een slaapbank van kan maken, zodat ook bij haar een vriendin kan blijven slapen. Is niet echt nodig, maar lijkt me wel gaaf voor haar.
Een leuke baan.
VIP zijn bij de Grand Prix in Monaco!

Er is nog zoveel wat ik wil, als er mij nog iets te binnenschiet, zet ik het hier wel bij, maar bovenal wil ik dat mijn mannetje gelukkig is in wat hij doet en dat mijn kids gelukkig zijn en gezond blijven! Ik ben al een gezegend mens, we hebben een dak boven ons hoofd, nog elke dag te eten. We hebben aardig wat spulletjes, we gaan regelmatig weg gewonnen of niet gewonnen. Het kan slechter zeg maar ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten