zondag 7 april 2013

Voorstelblog

Dit is mijn blog. Geen blog over mode, make-up of wat voor andere hippe dingen. Gewoon een blog van een doodgewone moeder, die toevallig ook nog eens huisvrouw is, omdat haar werkgever haar geen vast contract wilde geven na drie jaarcontracten in verband met de crisis en die geniet van alle dingen die haar overkomen en daar graag jullie in wil laten delen.

Ik ben dus een doodgewone moeder van 2 kinderen, eentje van 11 en eentje van 15. Ik blog over mijn dagelijks leven en wat mij bezighoud. En ik wil reviews plaatsen over de dingen die ik win. Ik vind dit wel een hele mooie plek daarvoor! Ik vind het leuk om dingen te reviewen, uit te proberen etc. Dus heb je iets wat je gereviewed wilt hebben, laat het me weten en ik zorg dat er hier een review komt te staan! Foto-opdrachten kunnen ook, een combinatie van is mogelijk maar die worden verzorgd door mijn man Edwin. Geweldig fotograaf!

Het type persoon dat ik ben is het type van doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg. Geen poespas voor mij, what you see is what you get, geen verborgen verrassingen achteraf!

 Ik heb al een paar keer reporter mogen spelen. Hier ligt toch echt wel mijn hart! Een kijkje nemen achter deuren die voor anderen gesloten blijven en daar dan een mooie blog van maken, ik zou er zo ontzettend graag mijn baan van maken! Ik hou van speciale dingen, net even dat beetje extra, ja daar kan ik echt van genieten.

Of het nu een hotelkamer in een stad is, een radio-uitzending bijwonen of een kijkje nemen in het boerenleven, dat zijn de mooiste momenten voor mij!


2 opmerkingen:

  1. Leuk! ik ga je blog zeker volgen! mogen ze niet weten dat ik een blogger ben ? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je blog weet ik niet, maar wel je Youtube-kanaal en die is zeker het kijken waard ;-) http://www.youtube.com/user/beyourselfxAnne?feature=g-high-crv

    BeantwoordenVerwijderen