donderdag 24 oktober 2013

Meet and Greet met Asimo bij Honda Europe

Vandaag waren wij uitgenodigd om kennis te maken met Asimo, de robot van Honda. Om 9.30 uur werden wij opgehaald in de meest luxe en allernieuwste Honda CR-V door Brian, onze privé chauffeur en de reis ging naar Zaventem, België.
Na een zeer voorspoedige reis werden wij rond 11.30 uur welkom geheten door Wouter van Honda Nederland en diverse collega's van Honda België en stond er al een lekkere bak koffie klaar!
Na de koffie kregen we meteen een demonstratie van Asimo, ik heb denk ik wel 40 foto's van Asimo, maar twee wil ik er hier wel laten zien. Hij kan trappen op en af en hij kan dansen!

Het is echt een wonderlijk apparaat! Geweldige ervaring om hem eens in het echt te zien en te horen! na de demonstratie en vragenrondje was het tijd voor een overheerlijke lunch. Pas op bij het bekijken van de volgende foto, want het water loopt je in de mond van het zien van die foto ;-).
Het eten was heerlijk! Vooral dat aardbeien/frambozengebakje was overheerlijk, ik denk dat ik maar ga verhuizen naar Brussel en omgeving!
Na de lunch mochten we op de foto met Asimo, alleen en met elkaar. Hierbij ons familiekiekje met mijn drie kids ;-). Wat een schatje, ik zou hem zo meenemen naar huis!
Ik heb gehoord en gelezen dat hij ook een eigen show heeft in Disneyland in Anaheim. Nu is mijn wens ooit nog eens naar Disneyland of World in Amerika te gaan en naar Amerika gaan is ook een grote wens. Dus als we hard genoeg sparen dan kunnen we twee vliegen in een klap slaan en hem gaan bezoeken in Disneyland in Amerika!
Hierna hebben we nog een demonstratie gehad van de U3-X, een beetje te vergelijken met een soort van Segway, maar hier zit je erop in plaats van staan op de Segway.
En toen was het toch helaas tijd om al afscheid te nemen, we kregen nog allemaal goodies mee naar huis en nu heb ik dus een hele mooie Asimo aan mijn camera hangen ;-).
Bij het weggaan kwam er net de raceauto van Honda aangereden, dus die ook nog snel even gekiekt!
Honda Nederland ontzettend bedankt voor deze onwijs gave dag, we hadden hem voor geen goud willen missen!! Brian bedankt voor het chauffeuren, hoe luxe is dat een eigen prive-chauffeur. Ja ja die hebben we ook nog gekiekt, Marc wilde graag met hem op de foto. Ik sta er niet helemaal recht voor zoals je kunt zien op de foto, maar ze staan er op!
Bedankt nogmaals en als jullie nog eens iets leuks hebben, zijn wij graag weer van de partij ;-)!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten