zaterdag 2 november 2013

Barbra & Frank the concert that never was

Gisteren mocht ik op uitnodiging van Mitsubishi Nederland naar de premiere van Barbra & Frank in Carré. Mijn verwachtingen waren hooggespannen want ik ben groot fan la Streisand! En ik had nog nooit een voet binnen Carré gezet, dus ik was ook erg benieuwd hoe dat er nu van binnen uit zou zien.


Om 19.15 uur mijn kaarten opgehaald bij de balie en er zaten een stapel consumptiebonnen in, kaart voor gratis garderobe en toegang tot de afsluitende borrel. Na een koffie zijn we onze plaatsen gaan opzoeken, benieuwd waar we zouden zitten.

We zaten rij 3, maar dan op parterre midden. Precies voor het podium, alleen dan op het allereerste balkon. Best goede plaatsen, helemaal niet verkeerd!

Het begon en de sfeer zat er al gelijk goed in. Wat ik persoonlijk zo leuk vond, was dat het niet alleen zingen was, maar ook een soort van theatershow. Ze maakten er een echte show van gisteren!! Het was een heerlijke trip down memory lane en genieten geblazen!
Er was ook een hoop interactie met het publiek, daar hou ik ook van. Hier loopt Barbra gewoon tussen het publiek en stelt vragen. Ik moet zeggen Barbra is perfect neergezet door Sharon Owens, complimenten! Lijkt me moeilijk iemand nadoen die zelf ook nog over deze aardbol rondhuppelt, maar echt prachtig gedaan! Ja en dan Sebastian Anzaldo als Frank Sinatra, ik luisterde nooit zoveel Frank Sinatra, maar volgens mij was dit toch ook wel een hele goede Frank Sinatra!

Het was mijn eerste keer Carré, mijn eerste Niehe van Lambaart Theaterproductie, maar ik hoop toch echt niet mijn laatste!!

Was je erbij gisteren? Niet??? Dan kan ik maar een ding zeggen: Je hebt iets gemist!!! Als je van Barbra en Frank houdt, is deze show echt een must see. Het is een gezellige avond met muziek, show en veel interactie!

Maar ook als je er niet bij was, niet getreurd ze zijn nog niet weg, je kunt ze nog gaan zien en ik zou zeggen zeker doen!!  Hier de link met de speellijst, echt naartoe gaan hoor, je krijgt er geen spijt van!!

Bedankt Mitsubishi Nederland voor de kaarten, bedankt Niehe en van Lambaart Theaterproducties voor het  naar Nederland halen van deze show, bedankt  Carré voor de gastvrijheid en natuurlijk bedankt Sharon en Sebastian voor jullie geweldige performance!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten