maandag 6 januari 2014

2014

Ik wil iedereen een heel goed, gelukkig en bovenal gezond 2014 wensen!!

Voor mij persoonlijk was 2013 een echt topjaar en eerlijk gezegd vind ik het erg jammer dat het alweer voorbij is, ondanks mijn ziekenhuisbezoekjes in december. Gelukkig was het alleen een geperforeerde blindedarm en later een zweertje in mijn endeldarm, het had ook iets heel anders kunnen zijn!!

Dankzij verschillende instanties heb ik zoveel moois en leuks mogen meemaken in 2013, het is teveel om hier allemaal op te noemen, maar toch zal ik er een paar uitlichten. Wees niet op je tenen getrapt als je hier niet tussen staan, excuses bij voorbaat ;-).

Ten eerste wil ik Samsung heel erg hartelijk bedanken voor de ervaring die ik op mocht doen dankzij hen als backstage reporter bij de Amsterdam Fashion Week. Het toppunt hier was toch wel het op de frontrow zitten tussen vele BN'ers!!
Ik wil ook zeker het Frankrijkhuis bedanken voor hun reis en verblijf in Tignes, zodat mijn kinderen ook eens mee konden maken wat wintersport nu precies inhoudt. Wat een geweldige ervaring!!
Dan kunnen we ook Neckermann niet vergeten met hun 2e persoon voor 1 euro actie in Aeolos Beach Kos, want hierdoor kon ik een actie van mijn bucketlist strepen, namelijk dat mijn kinderen eindelijk eens gingen vliegen en heb ik ook weer een land erbij op mijn lijstje, namelijk Griekenland.
Zeker wil ik ook Sandton Hotels bedanken voor het feit dat ik een weekend lang social reporter mocht zijn hotel Pillows in Zwolle en hierdoor ook in contact ben gekomen met Miranda Bouwmeester, wat een mooie, inspirerende vrouw die daar het hotel runt!
Dank ook aan Mitsibushi want dankzij hen kon ik naar een premiere in Carré, dat was ook een belevenis! Ik zeg een ieder moet daar eens binnen zijn geweest!!
Zeker ook dank aan Nuon die ons uitnodigde op Zandvoort voor de presentatie van de Nuna7 en waar mijn zoon en ik in een Tesla Roadster over het circuit gescheurd hebben, dat was echt een superervaring!!
Ook dank aan McDonald's en Flair want dankzij hen beide mocht ik reporter spelen achter de schermen bij de McDonald's en dan speciaal over de kipproducten! Wat een superdag heb ik gehad, wauw!!
Dank ook aan Margriet voor een artikel over werkloze vrouwen ben ik geïnterviewd en heb ik een geweldig, nieuwe outfit gehad inclusief nieuwe winterjas en omdat ik half december alleen maar in het ziekenhuis heb gelegen, geen tijd gehad voor een nieuwe outfit, dus met Kerst mijn Margriet outfit aan gehad. Ik zag er prachtig uit, al zeg ik het zelf, dank jullie wel!!
Dank ook aan Libelle voor de uitnodiging voor de Academy Live. Hier werd ik ineens op het podium gehaald door Dyanne Beekman en werd ik helemaal in het nieuw gestoken door haar. Zij is ook een van de personen waar ik ontzettend dankbaar voor ben dat ik haar heb mogen leren kennen, een hele warme, inspirerende en ontzettend mooie vrouw, dank Dyanne en Libelle!!
Zeker ook dank aan La Place alwaar ik eerst een workshop pizza bakken mocht volgen en later als speciale verrassing ook een dagje mee mocht draaien op de kookschool voor het personeel van La Place! Dat was ook een onbetaalbare ervaring!!
Ook nog dank aan Honda want zij hebben ons opgehaald in de nieuwste Honda en ons meegenomen naar België alwaar wij kennis hebben mogen maken met Asimo, de leukste robot van de hele wereld. Dat was ook een ervaring, geweldig!!
Maar mijn grootste dank gaat toch uit naar het Vechtdal, zij hebben ons een weekend lang in de watten gelegd, rondgereden in zo'n schattige VW-bus en ons de liefste mensen laten leren kennen die je je maar kunt bedenken. Allereerst Simone van de Koesafari, denk je boerin dan denk je zeker niet aan Simone! Zij is zo'n geweldig mooie vrouw en vooral zo enthousiast over haar koeien, ik zeg als je daar eens bent doe zeker een Koesafari , al is het alleen maar om Simone zo vol vuur te horen praten over het bedrijf en haar man! En dan hebben we boerin Nicole, ook een prachtige vrouw, ook echt geen boerin om te zien. Zij heeft voor ons een picknick in het weiland tussen de koeien gemaakt, dat was echt een wereldervaring en ik ben zo dankbaar dat ik haar heb mogen leren kennen! Samen met haar man runt ze het bedrijf en dan ook nog eens een gezin ernaast, petje af!!

2013 was voor mij echt het jaar van nieuwe mensen en nieuwe indrukken en ervaringen opdoen en ik vind dat ik daar erg goed in geslaagd ben, dankzij verschillende mensen/bedrijven!

Ik hoop dat 2014 weer net zo vruchtbaar mag zijn met veel nieuwe ervaringen en veel nieuwe mensen!!

Dank jullie wel allemaal, ik heb genoten van 2013, ik hoop dat jullie mij in 2014 ook weer willen helpen ;-)!!

Groetjes Diane

1 opmerking:

  1. Ik bedroog mijn vriend en ik kan echt niet uitleggen hoe het is gebeurd, maar mijn grootste spijt was toen mijn vriend hiervan op de hoogte was en het met me uitmaakte. Ik hou zoveel van hem, maar ik weet echt niet hoe ik mezelf zo'n fout heb laten maken, ik smeekte hem, maar hij weigerde me terug te nemen, hij bleef me negeren en weigerde mijn telefoontje aan te nemen. Het leven was eenzaam en mijn gedachte om voor altijd bij hem te wonen was weg. Mijn hart was gebroken. Toen ik dinsdagochtend wat onderzoek deed op internet, kwam ik getuigenissen tegen van mensen die Lord Bubuza heeft geholpen. Ik nam contact op met Lord Bubuza en vertelde hem alles wat er was gebeurd en hij beloofde me te helpen. Lord Bubuza vertelde me dat Nicole me zal vergeven en met me zal trouwen. Ik geloofde hem eerst niet, maar nadat ik de items had gekocht, sprak Lord Bubuza de spreuk uit en zei hij me te wachten op resultaat. Uren later belde Nicole me en vroeg waar ik was, vertelde ik hem, hij kwam huilend en smeekte me hem terug te accepteren. Hij stelt me ​​voor en we zijn nu 2 jaar getrouwd en we hebben samen een dochter .. Het was als een droom, maar ik ben gaan begrijpen dat Lord Bubuza een God OP AARDE is. Neem contact op met Lord Bubuza voor elke vorm van hulp via
    Whatsapp:( +1 505 569 0396 ),
    E-mail: ( lordbubuzamiraclework@hotmail.com )

    BeantwoordenVerwijderen