vrijdag 4 juli 2014

Zeilscholen deel 2

Anne is vorig jaar naar een zeilkamp geweest van Zeilscholen.nl, zie mijn blog van vorig jaar!

Begin dit jaar werden wij gebeld door Zeilscholen.nl dat ze graag wilden weten hoe Anne het had gehad en hoe wij alles hadden ervaren. Nu waren er een paar dingetjes fout gegaan bij de betaling (ik had voor dingen betaald, die zij achteraf helemaal niet gekregen heeft) en dat heb ik ook aangegeven. Ook het feit dat Anne een gecombineerde cursus zou gaan doen van zeilen en windsurfen en dat er alleen zeilles gegeven werd uiteindelijk heb ik aangekaart. Maar dat ze het verder wel naar haar zin heeft gehad en toch haar CWO-1 heeft gehaald en dat het voor de rest goed was.

Na het telefoongesprek kreeg ik een mail van Zeilscholen.nl met daarin een compensatiewaardebon. Ik dacht 25 euro of zo, nee een waardebon van 295 euro!!! Dit was goed voor een gratis halve week van woensdag tot zondag of van zondag tot woensdag.

Dus in mei samen een dagje gaan zitten en een leuke school uitgezocht die halve weken deed. Zeilen of surfen, nou ze wilde graag haar CWO-2 halen, dus werd het toch zeilen op de Stipe! 20 juli moest het gaan gebeuren! Boeking gedaan, bevestigingsmail binnen, alles was geregeld.

Kind helemaal blij, op haar telefoon een aftelkalender met daarop hoeveel dagen het nog duurde voordat zij weer kon afreizen naar Friesland.

Toen kwam daar ineens de mail van Zeilscholen.nl in juni dat ze failliet waren! Dus meteen zoeken op internetvoor meer info. Daar ontdekten we dat de Stipe de bui al zag hangen en zich weer aangesloten had bij Vinea.

Dus contact gezocht met de Stipe die ons onmiddellijk doorverwezen naar Vinea. Van Vinea's kant bleef het heel lang stil, totdat we eindelijk een mail kregen met het verhaal dat BeleefFriesland alle boekingen zou betalen. Je moest eerst een nieuwe boeking doen bij Vinea en dan in september zouden ze jouw boeking gedaan bij Zeilscholen terugbetalen aan de hand van bankgegevens. Vinea gebeld en het hele verhaal gedaan en die zeiden dat ik kon fluiten nar mijn vakantie aangezien ik geen bankgegevens had omdat alles via de waardebon gegaan was.

Nu had ik dus geen bankgegevens dus al mijn gegevens, waardebonmail, boekingsmail en het hele verhaal gestuurd aan de curator en BeleefFriesland, van de curator moet ik tot op de dag van vandaag nog steeds bericht krijgen, van BeleefFriesland  kreeg ik te horen dat het inderdaad jammer maar helaas was.

Dus al met al blij gemaakt met een dode mus, leuke compensatie!! Onze dochter gaat dus niet Friesland beleven dit jaar en eerlijk gezegd als het aan mij ligt, helemaal nooit meer, er zijn nog 11 andere provincies, want iets meer coulance had ik toch wel verwacht. We hebben het hier wel over kinderen en hun vakantie!!

Dus al met al geen CWO-2 voor Anne :-(.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten