zondag 21 december 2014

Taste of Christmas 2014

Vorig weekend zijn Ed en ik als VIP naar Taste of Christmas geweest dankzij Sky Radio!

Het was voor het eerst in Nederland, dus we wisten niet wat we konden verwachten, maar de combinatie VIP en het feit dat je daar kon eten klinkt als een perfecte combi voor mij!

In ons VIP-pakket zat een parkeerkaart, een bon voor een glas Pommery champagne, goeie stoelen bij het AEG kooktheater, gratis garderobe en 20 munten.

Bij aankomst in de Jaarbeurs zijn we eerste over de beurs gelopen om te zien wat er allemaal te doen en te eten was. Eerste indruk was klein, maar wel heel gezellig en vooral lekker ;-).

Na ons rondje begonnen we met ons glas Pommery champagne in het Sterrenpaviljoen, heerlijk!! Het VIP-gevoel overviel ons meteen, wat smaakt die champagne goed zeg!!
Daarna hebben we een broodje entrecote gehaald bij de l'entrecote mobile. Was oke, niet heel bijzonder helaas.

Daarna was het tijd voor een broodje kipsate van de Sateman, heerlijk!! Hierbij hadden we vers gesneden en gefrituurde friet in schil van Grizzl, kan het leven nog beter? Zalig!!
Als toetje hadden we poffertjes van Pief Paf Poffertje, waarom zijn die poffertjes altijd zo snel op, ze zijn zooo lekker!!
Als afsluiter namen we nog een heerlijk bekertje gluhwein, want wat past er beter bij de kerst dan dat.
Dille en Kamille stond er ook met een heel mooi versierde tafel die je kon winnen, helaas heb ik die niet gewonnen met mijn foto, vind het altijd prachtig zulke lange, mooi versierde tafels! Maar toch proost op de feestdagen hoor!!
Samen in de arreslee zijn we ook nog geweest, hier is die nog leeg!
Van onze laatste muntjes hebben we lekkere nootjes gekocht bij Jan Gotje, heerlijke macademia's!

Ik vond het erg lekker en gezellig, ik had alleen graag meer gehoopt op meer inspiratie voor lekkere kerstrecepten en speciaal gericht op kerstmaaltijden etc. Er stonden wel wat kraampjes waar je dingetjes kon halen voor kerst, maar niet echt heel veel en alle eetkraampjes staan er ook het hele jaar door niet speciaal op kerst gericht.

Ik zou zeggen hou de eetkraampjes, lekker!!, maar zet er meer kraampjes neer met inspiratie voor lekkere kerstrecepten, mooie tafelversieringen etc.

Taste of Christmas kan ik je aanraden als je gewoon een heerlijk dagje wilt genieten en lekker wilt eten, er is genoeg voor een ieder. Van een sterrenmaaltijd tot een vegaburger en van oesters tot poffertjes. Voor ieder wat wils.

Bij deze wil ik Sky Radio bedanken voor onze VIP kaarten, we hebben ons echt VIP gevoeld, het was een heerlijke beleving! En Taste of Christmas bedankt voor de sprong in het diepe en ik hoop echt van ganser harte dat jullie het volgend jaar weer gaan doen en dat ik weer te gast mag zijn!!

Voor een ieder die deze blog leest, dank daarvoor sowieso!! en ik wens jullie allemaal hele fantastische, liefdevolle dagen en een heel goed, gezellig, liefdevol, warm en gelukkig 2015!!!!!!!!!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten