zondag 15 februari 2015

Snowplanet

Vrijdag de dertiende een ongeluksdag? Nou deze keer niet voor mij!

Wij mochten naar Snowplanet om daar te genieten van het Valentijnsarrangement op vrijdag de dertiende!

We werden al heel hartelijk ontvangen bij de kassa en daar kregen we onze voucher voor het eten en onze vouchers voor de piste. Hierna werden we hartelijk ontvangen in Restaurant The Lodge (waar we niet moesten wezen, maar waar het er zo gezellig uitzag, dat we nog eens een jeer teruggaan alleen om daar eens te eten) en toen meldden we ons eindelijk wel op de goede plek ;-).

Hier werden we naar ons tafeltje gebracht alwaar mijn naam al pontificaal prijkte op de tafel!

Daarna werd het vlees gebracht, dat zag er heerlijk uit!

En natuurlijk ook de groenten en sausjes en patatjes die niet op de foto staan!

We hebben heerlijk gegeten en veel lol gehad, bij Snowplanet hebben ook heel erg hun best gedaan om alles in Valentijnssferen te brengen en ik moet zeggen dat is ze wel gelukt!



Zelfs zo goed gelukt dat Edwin ook ineens romantisch begon te doen ;-)


Hierna kwam het toetje wat we gezellig met z'n tweetjes op mochten eten, heel romantisch!!

Ik kan zeggen het eten was erg lekker, bediening vriendelijk, hier kun je makkelijk eens naar toe gaan om lekker te steengrillen, aanrader!!

Nu verwacht je natuurlijk nog een verslag van de piste, maar daar was een beetje een kink in de kabel.

We hadden afgesproken om 17.30 uur eten en we kregen pistekaartjes voor 21.00 uur! Nu waren we al klaar om 19.00 uur met eten en hadden we nog twee uur te overbruggen. Toen hebben we ons lekker genesteld in de hoekbank met kussentjes en onder het genot van een cappuccino hebben we gekeken naar alle mensen die naar beneden kwamen op de lange latten! Alles ging al kriebelen bij Edwin en die wilde meteen op wintersport (alleen jammer dat onze financien daar niet zo over denken ;-)), maar stiekem was ik wel een beetje blij dat het zo lang duurde, ik kan helemaal niet skien! Edwin en Anne sjeesen de piste af alsof het niets is en ik ben een keertje op zo'n baan geweest en kon met moeite het kinderbaantje doen, daar kon ik mij nog net staande houden ;-). Anne was dus ook erg boos dat we zonder haar naar Snowplanet gingen want ze kan zo goed skien en ze vindt het zo leuk ;-).
Maar inmiddels was het dus 19.45 uur en moesten we nog vijf kwartier wachten en toen zijn we toch maar naar huis gegaan, Edwin stiekem balen, maar wie weet volgende keer weer! Dus helaas kan ik daar geen review over geven. Het zag er leuk uit, een hoop obstakels hier op de piste om lekker overheen te springen, wel druk dus stiekem was ik wel blij dat we niet gingen, want met mijn skills en zoveel mensen had het niet goed gekomen denk ik ;-).

Maar Snowplanet we hebben genoten van de sfeer, van het eten, van het personeel, we zijn echt in de watten gelegd. Het was voor ons echt al Valentijnsdag op vrijdag de dertiende, bedankt!!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten