maandag 6 juli 2015

Beauty Makeover Team Hillegom

 Vorige week mocht ik een make-over ondergaan in Hillegom.

Ik werd om 9 uur verwacht bij Marsha van ME Beauty Store alwaar ik hartelijk ontvangen werd in het mooie pand waarin ze is gehuisvest.

Na de koffie begonnen we aan de gezichtsbehandeling, heerlijk!! Op een gegeven moment dommel je  wel even weg, genieten is dat.
Na het schoonmaken, scrubben, verzorgen en epileren was het tijd voor de make-up. Marsha deed een lichte naturel look omdat ik zelf bijna nooit make-up draag, heel mooi.

Marsha is dus de eigenaresse van ME Beauty Store. ME Beauty Store bestaat uit drie delen, Beauty Salon, Energetische praktijk & Store waar u terecht kunt voor innerlijke en uiterlijke schoonheid en wordt gewerkt vanuit het holistische principe. En het adres is: Hoofdstraat 200 te Hillegom, website: www.mebeautystore.nl. En ik kan het je zeker aanraden hier eens een bezoekje te brengen, je komt er herboren van terug!!

Ondertussen kwam de fotografe, Yvonne, ook alvast langs om wat plaatjes te schieten.
By the way alle foto's in deze blog zijn van Yvonne, van Yvonne Korver Fotografie en dus niet van mijzelf!!

Hierna was het tijd om naar de kapper te gaan, te weten Puik kapper te Hillegom. Ook hier werd ik weer allerhartelijkst ontvangen en het allereerste wat we gingen doen was een kleurentest. Superleuk om eens mee te maken, niet alleen met doekjes maar ook met pruiken, heel leuk! Ik ben een warm herfsttype en aan de hand daarvan hebben we een mooie kleur uitgekozen voor in mijn haar en een extra kleurtje voor wat lichtere plukken. Na het uitspoelen (ze gebruiken hier verf wat na 15 minuten al uitgespoeld kan worden!) werd mijn haar nog geknipt. Ik kreeg een mooi kippenkontje, op speciaal verzoek, en mijn man vond het geweldig!! Ik ben geknipt door Karlijn, supervriendelijk en ontzettend kundig, wil je nog door haar geknipt worden moet je gauw een bezoekje brengen aan Puik kapper want zij gaat met zwangerschapsverlof!!
Puik kapper zit op de Hoofdstraat 146 te Hillegom, website: www.puikkapper.nl. Zeker aan te raden, mijn haar zit nog steeds geweldig en ik kan je vertellen dat is lang niet altijd zo als ik bij de kapper ben geweest!

Ondertussen was Yvonne al een hele studio aan het inrichten in de kapsalon en mocht ik beginnen aan de fotoshoot!
Maar het was schitterend weer, dus besloten we ook om buiten een shoot te doen! Dit was supergezellig en uiteindelijk zijn daar ook leuke foto's uit voortgekomen!

Mooie foto's he, deze zijn allemaal het werk van Yvonne Korver. Ontzettend vriendelijke vrouw en maakt hele mooie foto's van alles wat je maar wilt. Als je wat meer van haar werk wilt zien, ga dan naar www.yvonnekorver.nl of www.yvonnefotografie.nl. Ik kan haar aanraden, want ik vind het erg mooie foto's en ze stelt je erg op je gemak, zo lijkt het niet op een shoot, maar of je gewoon met een bekende op pad bent!

Als laatste nog even de eigenaressen van alle drie de zaken die deze make over mogelijk hebben gemaakt!

Even voorstellen het Hillegomse team Beauty make-over van links naar rechts: Yvonne van Yvonne Fotografie, Marsha van ME Beauty Store en Lenny van Puik Kapper.

Ontzettend bedankt dames voor deze superochtend, het was gewoon genieten en nog steeds als ik in de spiegel kijk of de foto's zie, bedankt!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten