zondag 15 november 2015

Ontmoeting met Nivea

Nivea had een oproep gedaan op Facebook om in contact te komen met gebruikers. Ik had gereageerd en kreeg reactie terug!

Woensdag mocht ik langskomen in Fort aan de Klop. Leuke locatie en waarom ik geen foto's heb gemaakt, vraag ik mij nog steeds af. Ik denk dat ik bang was dat ik al te laat was, maar ik elk geval is het een leuke locatie waar het zeer goed vertoeven is!

Bij binnenkomst werd ik al meteen welkom geheten en verwezen naar de tafel met koffie en thee, en nog belangrijker, verschillende soorten taarten, heel vervelend ;-).

Na een welkomstwoord werden we verdeeld in groepjes en zat ik in de groep bij Famke van Nivea en drie andere medewerkers van Nivea en drie andere gebruikers van Nivea. Het gesprek was erg gezellig en vooral ook leerzaam. Je krijgt zoveel andere tips van de andere consumenten, super interessant! Ik vind het vooral ook verfrissend dat er medewerkers van Nivea bij aanwezig waren en geen mensen van een reclamebureau. Nu had je echt de mensen van de werkvloer, die ook precies wisten waar alles over ging etc.

Na afloop kregen we een goodiebag die speciaal voor een ieder persoonlijk gevuld was.


 Bij gebrek aan foto's dan maar de inhoud van mijn goodiebag, alsof Sinterklaas al in het land was, zo voelde het uitpakken van de goodiebag!!


Als eerste het vertrouwde blauwe blik, altijd handig om bij je te hebben voor droge plekjes etc. Mijn dochter is een grootverbruiker, zij gebruikt het om haar make-up er mee af te halen.


De dag- en nachtcreme voor de gevoelige huid (ben ik inmiddels ook kwijt aan mijn dochter ;-)).


De Nivea Creme Soft voor het gezicht, inmiddels ook al niet meer in mijn bezit ;-).


Deze mag ze niet, dat is mijn persoonlijke kanootje!! De Nivea Cellular anti-age dagcreme, heerlijk!!


En dan dit!! Dit zijn mijn persoonlijke lifesavers 's ochtends!! Ik hecht altijd veel waarde aan mijn nachtrust en daarom staat mijn wekker altijd strak afgesteld 's ochtends, zo strak dus dat ik geen tijd meer heb na het douchen om te pamperen en mijzelf helemaal in te smeren met bodylotion of -milk. Dit is dus DE ideale oplossing, douchen en onder de douche jezelf al insmeren met bodylotion!! Je bespaart tijd en je huid voelt lekker zacht en ruikt heerlijk!!


Deze houd ik voor mijzelf. Ik had altijd Rexona Skincare spray, maar die is nergens meer verkrijgbaar, dus ben ik op zoek naar een andere goede deodorant. Ik hoop dat ik hiermee een waardige opvolger gevonden heb!!


En dan het artikel waar ik mee thuis mocht komen, de Cool Kick douchegel! Edwin is zeer, zeer grote fan van de Nivea Cool Kick lijn. Al verschillende andere soorten geprobeerd van Nivea, maar hij blijft terugkomen op de Cool Kick  douchegel en hetzelfde geldt voor de roller deodorant, die heeft hij al jaren, ook al diverse anderen geprobeerd van Nivea, mede omdat de Cool Kick deodorant roller niet (meer) verkrijgbaar is bij Kruidvat en supermarkten, eigenlijk alleen bij Etos. Maar de Cool Kick roller blijft zijn favoriet, dus Kruidvat bij deze mijn noodkreet ;-), neem aub de Cool Kick roller weer op in jullie assortiment zodat ik weer mee kan doen aan jullie aanbiedingen en niet naar de concurrent hoef!

Nivea ontzettend bedankt voor de uitnodiging, ik vond het reuze interessant, gezellig en leerzaam!! Ik was al fan, maar stiekem ben ik nu gewoon nog meer fan!!
Bij de volgende meeting zou ik graag weer aanwezig zijn, vooral als deze plaatsvindt in het Nivea huis, dat zou zeker een superblog worden!!

Famke een goed verlof gewenst en veel succes met de bevalling!!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten