woensdag 11 november 2015

Wibi Soerjadi in Fletcher Hotel-Restaurant Apeldoorn

Zondag zijn we naar een concert van Wibi Soerjadi geweest in het Fletcher hotel in Apeldoorn.


We werden ontvangen met een glaasje Prosecco en daarna mochten we naar de zaal waar Wibi op zou treden. Helaas zaten we op de laatste rij (hadden we maar eerder moeten komen) met lange mensen voor me, dus gezien heb ik Wibi niet zoveel, maar gehoord wel!! Hij speelde prachtige stukken van bekende en minder bekende componisten. Na een half uur spelen was er een pauze en hierna mocht Wibi nog een half uur spelen. Hier speelde hij een heel mooi stuk zelf geschreven voor zijn moeder, prachtig stuk!! Hij deed ook nog een medley van Michael Jackson, heel leuk!


Na het concert was er een meet en greet, maar hier was het zo druk dat ik niet de tijd genomen heb om in de rij te gaan staan, helaas. Ik had dolgraag een selfie gemaakt met Wibi aan de vleugel, maar dan had ik toch meer geduld moeten hebben, vind het wel jammer dat ik die nu dus niet heb!

Na het concert werden we naar ons tafeltje gebracht in het restaurant van het Fletcher hotel. We kregen een prachttafel aan het raam in de aangebouwde serre, die overigens prachtig is om te zien!

Ons menu bestond hieruit:


Ik kan je zeggen, we hebben echt voortreffelijk gegeten!!

Het concertkaartje alleen was 35 euro, met diner was 59 euro, dus eigenlijk eet je 5 gangen voor 24 euro. En met deze kwaliteit van het eten, kan ik je verklappen dat 24 euro echt wel een koopje is!!

We begonnen met een bonbon van gerookte zalm met courgettelinten. Vooral de dressing ernaast was echt voortreffelijk, dat was alvast een goed begin!


Hierna volgde een heerlijke wild bouillon met bospaddestoelen. Dit rook echt zalig en past echt goed bij dit jaargetijde!


Na de wildbouillon mochten we even afkoelen en volgde een citroenspoom.


Het hoofdgerecht was een kalfsbiefstuk met saliesaus en vergeten groenten en een puree van zoete aardappel. Het vlees was echt heel zacht en de vergeten groenten en puree heerlijk.....


Toen volgde de piece de resistance, voor mij dan althans, het nagerecht! Een amandelschuimtaartje met gelei van roodfruit en nogatine ijs, zo ontzettend lekker..........


De bediening was ook ontzettend vriendelijk en behulpzaam en het eten werd vlot op tafel gezet, we hebben echt niet heel lang moeten wachten, ondanks dat het hele restaurant vol zat met gasten.

Mocht je zelf nu ook zoiets willen een concert en daarna als een koning uit eten, kijk dan even op http://www.fletcherevents.nl. Hier kun je alle soorten concerten terugvinden en misschien zie je nog een leuk uitje voor jezelf. Ik zou het zeker doen, want het is echt de moeite waard!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten