donderdag 2 juni 2016

Make-over VIB Hair and nails en Schoonheidssalon Mooi by Wynanda

Gisteren was het dan eindelijk zover, mijn make-over die Anne had gewonnen voor moederdag ging plaatsvinden!

Ik mocht mij melden op de Sluisweg in Katwijk. Dat was erg grappig, want toen ik aan kwam bij het juiste huisnummer, dacht ik oke, hier zat toch altijd een garage! Ik heb tot aan mijn 23ste in Katwijk gewoond en ik kwam dagelijks langs die garage.

Nou ik kan je vertellen, het lijkt absoluut niet meer op een garage van binnen!! Het is een hele gezellige, knusse salon met een hele vriendelijke eigenaresse, Trudy van der Leden. Zij zit hier sinds januari, dus zoek je nog een goede kapster of iemand die je nagels kan doen, breng dan zeker een bezoekje aan Sluisweg 29A.

Ik werd vriendelijk ontvangen en samen hebben we doorgenomen wat er zou gebeuren met mijn haar, maar voordat we gingen beginnen eerst thee!


Als je goed kijkt, kun je mijn wilde bos haar met veel grijstinten nog zien op de achtergrond ;-).

Ik kreeg een mooie, warme kleur in mijn haar, zodat het grijs weer een beetje weg is en een paar lichtere high lights erin. Daarna is rigoreus de schaar in de krullen gegaan, want ik had alweer een te grote en te volle haardos.

Hierna kwam Wynanda naar de salon toe om mij op te maken. En uiteindelijk is dit het eindresultaat geworden:


Ik heb van Wynanda nog een tegoedbon gekregen voor een heerlijke behandeling, zodat ik ook eens bij haar kan komen buurten en dat ga ik zeker doen. Ik ben dolblij met het eindresultaat!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten