dinsdag 2 augustus 2016

Eten bij Goesting met de AH Restaurantactie

Zondag, onderweg naar Hengelo, zijn wij gestopt in Deventer om foto's te maken.  Omdat het nog licht was, gingen we eerst eten. Ik had de AH spaarkaart bij voorbaat al in tas gestopt omdat ik niet wist waar heen zouden gaan om te eten. Ik had niets gereserveerd. Toen zagen we "Goesting" en omdat alleen die naam mij al aanspreekt zijn we hier gestopt zonder reservering.


Het personeel was zeer vriendelijk en zelfs zonder reservering mochten wij een plaatsje uitzoeken. Dat we een mooi plekje gevonden hadden, kregen we het speciale AH Restaurantactiemenu.


Het restaurant is totaal niet moeilijk, want staat er iets op wat jij niet wilt, mag je ook je eigen 3 gangen menu samenstellen van de kaart en daar trekken ze dan 29,50 euro vanaf!

Wij vonden dit menu wel erg lekker, dus bleven bij het originele menu en kozen vooraf de carpaccio.


Deze was heerlijk, lekkere pesto en niet teveel sla, gewoon goed.

Daarna kregen we als hoofdgerecht de diamanthaas met pepersaus op een bedje van pastinaakpuree en sla en gebakken krieltjes.


De diamanthaas was supermals en precies zoals we hem besteld hadden.

Daarna het toetje, mijn man nam de cheesecake en ik de triffle met gekruimelde Oreo en als extra verrassing een kletskop middenin, lekker!!!!



Van de serveerster kregen wij ook nog hele handige tips voor de avondfotografie, waarvoor nog onze dank!

Wij hebben nog niet eerder gegeten met de AH restaurantactie, dit was onze eerste keer. Maar na deze superervaring ga ik toch vaker iets nieuws uitproberen!

Ik raad zeker Goesting in Deventer aan, vanwege het heerlijke, betaalbare eten en de uiterst vriendelijke bediening. Zo behulpzaam en vriendelijk ben ik zo nog niet vaak tegengekomen!!!



Fotootje van Deventer by night als afsluiting ;-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten