vrijdag 9 juni 2017

Moeder-dochter fotoshoot door Margrietha van Mastwijk

Voor moederdag kreeg ik het mooiste cadeau wat een moeder kan krijgen, een fotoshoot met mijn puberdochter!

Iedere moeder met een puberdochter in huis zal begrijpen waarom dat zo bijzonder is, want alles wat we doen is stom en alles wat we zeggen kan echt niet en wat we aan hebben al helemaal niet.

Dus helemaal in de wolken vertrokken we richting Kinderboerderij Zegersloot. Hier stond Margrietha van Mastwijk, de fotografe, al op ons te wachten met haar dochtertje.

Het was echt een superervaring voor beiden!! Margrietha weet precies de goede dingen te zeggen om de emotie in de foto te krijgen. Kijk maar eens naar deze foto, wat een lol ;-). Deze heb ik trouwens even geleend van Margaretha's Facebook, deze zijn dus van haar!!



Er werden foto's gemaakt van ons samen en van mij alleen en van mijn beauty alleen en daar moest ik natuurlijk ook even een foto van maken!


Uiteindelijk hebben we een selectie moeten maken van alle foto's, wat heel lastig is want ze zijn natuurlijk allemaal even leuk, maar de eerste is de moederdagfoto en de rest hebben we er ook bijbesteld omdat we die beide zo leuk vinden. En dat is het leuke aan zo'n fotoscoop, als de foto's klaar zijn, beleef je alles nog eens opnieuw omdat je dan weer alle foto's terugziet!





Het is echt een aanrader om te doen, je komt toch dichter bij elkaar en je hebt weer een leuk moment wat je samen deelt. Nu ben ik zo'n moeder die niet alleen een vinger neemt, maar dan meteen maar de hele hand, omdat we toch hier waren meteen een bezoekje aan de kinderboerderij gebracht.






En hierna nog even mijn geluk beproeft met een lunch samen bij de Schaapskooi. Bediening was hier niet echt vriendelijk, maar hierdoor hadden we wel iets om samen over te lachen en te praten ;-). Eten was heerlijk trouwens!




En natuurlijk een ijsje toe!


Deze dag wordt mij niet meer afgepakt en ik kan er weer voor een tijdje tegen, tegen de puberstruggles en -perikelen!! Dank Margrietha voor deze bijzondere ervaring. Wil je dit ook eens, wat ik je zeker kan aanraden, kijk dan eens op haar website.

Groeten van een zeer gelukkige moeder en dito dochter!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten