maandag 4 september 2017

NK Beachvolleybal en overnachting in Hamsphire Hotel Babylon Den Haag

Gisteren mocht ik als VIP naar het NK Beachvolleybal gehouden in Scheveningen. Het was geweldig weer, dus we zaten prinsheerlijk in het zonnetje op het VIP terras met een hapje en een drankje.

Er hing een supersfeer en het was te gek om hierbij eens aanwezig te zijn. Meteen gebruik gemaakt van het VIP terras om een paar leuke foto's te maken.



















 Ik had hier bijna weer een moeder dochter blog van maken, ware het niet dat dochter Anne alleen mee is geweest naar de volleybal en manlief de overnachting heeft gedaan, want hoe leuk hij dit ook vindt, er is 1 ding wat hij het allerleukste vindt en dat is Formule 1 en dat kon niet gemist worden natuurlijk!

Altijd als ik met Anne weg ben, gebeurt er altijd iets bijzonders. Laatste keer in Den Haag stapt Anne de tram uit en ik zit er nog in bijvoorbeeld of zoals in Amsterdam raken we altijd de weg kwijt. Nu niets van dat alles..

Omdat we VIP zouden zijn had ik een mooi jurkje aangedaan met nieuwe sleehakjes eronder. Geen idee of ik er een hele dag op zou kunnen lopen, maar ik dacht bij de volleybal kan ik ze altijd nog uit doen. Dus na de trein en de trein was het tijd voor de tram vanaf station Hollands Spoor. Dit was best een eindje lopen en eindelijk bij de tramhalte aangekomen voel ik een stekende pijn aan de zijkant van mijn voet. Dus ik doe mijn schoen uit om te kijken of er misschien een scherp randje zit of zo, zit mijn hele nieuwe schoen (off white) nog niet eerder gedragen, vol met bloed aan de binnenkant en ligt mijn voet open. Pleister erop en door.... Dit werkte natuurlijk niet, pleister ging eraf, volgende pleister ook. Dus eenmaal op de boulevard aangekomen, meteen schoenen uit gedaan en op blote voeten naar het Beachhouse.  Naderhand tussen twee wedstrijden door even teenslippers gekocht op blote voeten zodat ik toch iets aan mijn voeten had ;-). Note to myself, neem of reserveschoenen mee bij het dragen van nieuwe schoenen of zorg dat ze ingelopen zijn ;-)!! Dat was dus weer een avontuur samen met Anne, je zult maar zo'n moeder hebben....


Dit uitje is geregeld door Hamsphire Hotel Babylon Den Haag en zij zijn dus ook sponsor van het NK Beach Volleybal en dat was te zien ook!


Er was ook een duidelijke hashtag aanwezig, dus voor degenen die dat gemist hebben, hier is de hashtag nogmaals!


Na gezellig met z'n drietjes nog even gezeten te hebben in Scheveningen was het tijd voor Anne om naar huis te gaan en voor Edwin en mij de hoogste tijd om ons te melden bij het Hampshire Hotel.


Het hotel heeft een perfecte ligging naast het Centraal Station. Je stapt het station uit en je staat eigenlijk al bijna naast het hotel, niets geen gesleep met koffers door de stad ideaal! Parkeren kun je in de parkeergarage van Babylon, deze is wel heel erg prijzig, maar je krijgt bij uitchecken een 20% kortingsbon van het hotel.

Onze kamer is de Junior Suite, wauw een Suite, dat hebben we nog niet gehad!! We kunnen niet wachten om naar boven te gaan, onze suite bevindt zicht op de 8e verdieping.

We lopen een halletje binnen met een kastenwand, waarin zich de koffie- en theefaciliteiten en de minibar bevinden. Dan lopen we de kamer binnen met een heerlijk zitje bij het raam, een tv op het bureau.

En als we verder lopen komen we bij de badkamer met bad en toilet en dan het kingsize bed met tv.


Dit wordt genieten!! En dat hebben we zeker weten gedaan!


Ons uitzicht was ook helemaal niet verkeerd.


We hebben heerlijk geslapen, niets gehoord van geluiden en de airco op de kamer was een uitkomst! Het was wat benauwd, de airco aangezet en nergens geen last meer van.

's Ochtends heerlijk genoten van het ontbijt. Er is zo ontzettend veel en zoveel lekkere dingen, gewoonweg genieten.


Complimenten ook voor het ontbijtpersoneel, super vriendelijk en niets is teveel. Super bediening!

Ik heb genoten van mijn deels weekendje met dochter en deels weekendje met man. Een nachtje is veel te weinig. Boek lekker minimaal twee nachtjes weg in Hamsphire Hotel Babylon en ga een dag Den Haag verkennen en de volgende dag met de tram naar Scheveningen!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten